I'm Back

Yössss, Nu är jag tillbaka i Umeå igen ;)
Kom på nu att jag inte gjorde något inlägg igårkväll innan jag gick och lade mig, men aja^^

Jag fick övningsköra en bra bit när vi åkte hit :o Det var verkligen jättelänge sedan jag övningskörde! Men ni ska veta att det gick finfint! Tror jag körde lite mer än 30 mil, haha (Y)
Jaa, vad ska man mer säga. Jag är ganska trött och hungrig, så jag kommer nog sova ganska gott ikväll efter att jag har ätit!

Hade tänkt att bara ta det lugnt nuuuu, lyssna på bra musik. Har nog inte spelats en enda bra låt på radion på hela vägen och inte fanns det några bra skivor i bilen heller. Schlager och Elvis. Tummen upp eller?, haha.

Ao vi höres imorgon. Puss&kram skumbanan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0