I'm A Simpson

Tjoo!

Hade sån jädrans mensvärk idag att jag inte pallade vara i skolan.
Jag gick dit och gjorde matteprovet, så jag inte behöver göra det senare, och sen gick jag hem igen.
Det kändes som att det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra på provet, så jag är nöjd!
Kommer inte få IG iallafall *phew*.

Så vad har jag gjort hela dagen då?
Nå, jag har gjort pannkakor. Jättemååånga!
Kommer nog räcka ett tag, och det är bra, för då slipper jag laga mat, haha.
Jag blev mätt efter en pannkaka -.- Men jag lyckades klämma i mig en till!

Sen har jag bara vilat, kollat på tv.. Haft tråkigt.
Och nu, den senaste halvtimmen har jag suttit och filat på denna:

Snygg va? Hahah (A)


Nejmen hörrni.
Imorgon börjar jag 12.15. Gött mos.
Sen slutar jag 14.50, så drar jag hem och då kommer pappa att vara här.
Sen ska vi på utvecklingssamtal och sen drar han vidare till Motala igen :(
Menmen, jag får se kar'n iallafall.

Nu ska jag titta på Simpsons, haha.
Hade gött, hejdå :)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0