I Know You Think It's More Than Just Bad Luck

Halloj!

Jättedålig uppdatering idag, jag vet. Men jag har inte mått alls bra. Känner mig lite febrig.
Har mest bara legat och sovit sen jag kom hem från skolan, och när Johanna kom hem gick vi och handlade. Så nu har jag äntligen fått mat i magen. Var verkligen jättehungrig och mådde illa som fan. Nu har jag bara sprängande huvudvärk....

Så därför tänkte jag gå och lägga mig nu och sen gå upp igen när Paradise Hotel börjar.
Tur att vi är lediga imorgon så jag kan vila upp mig!

Vi hörs imorgon. Kramar!






Kommentarer
Postat av: Nikolaikristina

Your website is extremely interesting

2011-02-22 @ 08:57:13
URL: http://nikolaikristina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0