I Am Who I Am

Hallååå där ute i cyberspace!

Sorry att jag inte skrev nått inlägg innan jag gick och lade mig igår, men jag satt och pluggade till historia-läxförhöret som vi SKULLE haft idag. Men våran lärare var hemma med sin son så vi ska ha det imorgon istället.

Jaa, jag gick till skolan 09.30 idag och gick slutade 10.40, haha. Inte helt fel vill jag lova!
Nu ska jag bara ta det lugnt.. Kolla Smallville kanske?
Sen någon gång kommer Sebbe hit så vi kanske drar igång en film eller nått.
När han dragit sen ska jag ner i tvättstugan -.- Och efter det blir det plugg..........

Kanske blir så att Johanna och jag drar in till stan ikväll endast för att köpa en äpplepaj från McDonald's.. Vi får väl se ;)


SEE YA AROUND!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0