Hang With Me

Go'morron!

Woah, idag fick jag chans att sova ut länge, och det var riktigt skönt!
Sov till 12.20 tror jag. Ååååååååååååhhh så skönt det var.

Idag.. idag mina vänner hade jag tänkt att först gå och handla lite, för jag har ingen mjöööölk :'(
KATASTROF!
Sen ska jag spela The Sims 3... Yes. Känns som att jag inte har spelat det på evigheter och jag är jättesugen på att bygga hus. Fast näää.. Nu när jag började tänka på det så tror jag inte att jag orkar, haha -.-
Men en liten stund kanske jag spelar (A)
Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag :o Ganska skönt ändå. Att inte ha något planerat.

Nu ska jag äta frukost, hehe.
HEJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0