Deciding Your Lifestyle By Rolling The Dice

Hejsan hoppsan!

Nu är onsdagen över *äntligen* Jag har verkligen sett fram emot dagens slut eftersom att jag bara har 1 lektion imorgon och sen är det fredag liksom och helgen börjar! Har sett fram emot helgen som bara den. Ska bli så skönt att bara ta det lugnt!

Snart ska jag faktiskt se ett avsnitt av Smallville, och sen ska jag plugga historia eftersom att vi har något slags läxförhör imorgon. Det är säkert skitsvårt bara för att O_o
Ska försöka lägga mig hyfsat tidigt idag. Det blir iallafall att titta på Paradise Hotel, haha. Åh vad jag älskar det programmet :'D

Fook.. Kom på att jag kanske borde gå och handla. Men jag vet inte riktigt om jag orkar det..
Det är så kallt ute :'(

Aniwääjs.
MIN SUPERUNDERBARA VÄN MARCUS FYLLER 18 ÅR IDAG SÅ DÅ MÅSTE JAG JU BARA SÄGA:
HAPPY BIRTHDAY YOU CRAZY AMERICAN :D♥

Så söta :')


NU... nu blire Smallville :)
Hej sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0