Big Sigh

Hallåååå där!

Alltså vet ni hur less jag är just nu??? Nä..
JÄTTELESS!!!
Jag har hur mycket tvätt som helst och nästan inga rena kläder. Det fanns INGA lediga tvättrum idag och jag ska åka till Ö-vik över helgen, åh vad fan ska jag ha på mig då?!?!?!? GOOOOOOSH.
Måste tvätta mellan 8.00-12.00 imorgon.. Värsta tidigt ju :'(

MEN ANYWAYS.

Idag på min aaaaslånga håltimma (från 10.55-14.50) så drog jag och några av tjejerna i klassen till MAXI och storhandlade!
Helt sjukt vad stort det var där.. och jag har bara varit på MAXI i Motala och Haparanda förut, och det ser jätteannorlunda ut på alla ställena. Det var supersvårt att hitta (för mig iallafall).
Så det var tur att jag hade med mig bärhjälp som hittade som i sin egen handväska, hehe ;)



Nu ska jag snart ställa mig och laga maaaat.
Vi hörs kanske senare ikväll. Hej sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0