A Star Is Born

HAJ HAJ ! :D

Okej.. Kanske lite överdrivet glad där. Det är ju foer faen söndag. Det betyder att det är skola imorgon :(
MEN. Vi kommer ändå ett steg närmare julen :'D Ouuuuhh vad härligt!
Jag kan se framför mig hur mamma förbereder det sista innan alla kommer. Hur ljus står tända på borden och en efter en anländer familjen för att äta julfrukost tillsammans. Hur familjen är samlad i vardagsrummet och ljusen i julgranen är tända och alla bara är larvigt lyckliga. Maten dukas fram och sätter igång juldofterna och glädjen riktigt lyser i folks ögon. Alla barnen springer omkring och skrattar och väntar på att tomten ska anlända. 
FY FAN vad underbart säger jag bara.

Julen 2008.

Alltså inatt hade jag den värsta drömmen någonsin. Jag har aldrig varit så himla ledsen i en dröm och när jag har vaknat. Det är verkligen det värsta jag har varit med om.
Jag drömde att min bror Christoffer tog en tur med båten och att vi andra i familjen senare skulle ta en annan båt och möta honom. Han skickade ett sms där det stod på ett ungefär var han befann sig, så vi åkte dit.
Men när vi kom fram till båten så var den tom. Den bara flöt omkring på vattnen och när vi tittade ner i båten så såg vi att han hade lagt ifrån sig mobilen och plånboken.
Vi blev livrädda och började skrika hans namn tills vi blev hesa. Jag grät så mycket att jag spydde och mamma och pappa höll om varandra och grät också dom som aldrig förr.
Han kom aldrig upp ur vattnet och jag minns att drömmen utspelade sig i flera dagar och att jag varje dag bara grät och grät.. USCH FY FAN!
Så om du ser det här Christoffer så får du gärna skicka iväg ett sms eller nått så jag vet att du mår bra :')♥



Fan det är t.o.m så tårarna börjar rinna nu när jag tänker tillbaka på drömmen.
SÅ NOG OM DETTA.

Nu funderar jag faktiskt över ifall jag kanske borde äta "frukost".. Har inte orkat göra det än. Sen måste jag städa också -.- Muuuuuuh.

Vi hörs väl ikväll. Haj haj!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0