30 November

Hej där!
Hoppas att allt är bra med er!
Mina naglar glänser efter att jag målade dom med genomskinligt nagellack, så jag mår bara fint, haha.

Om ca. 30 minuter kommer pappa hit!♥
Sen vid 16.30 äre utvecklingssamtal som gäller. Jag tror det kan bli kul.
Det kommer vara 3 olika dialekter samlade i ett och samma rum. Skånska, norrländska och östgötska, haha.
WONDERBART.

Ikväll blir det nog att läsa på lite om Cerebral Pares. Sen äta mat och bara ta det lungt.
Har fortfarande lite ont i huvudet så jag ska ta en panodil nu.

Alltså kan ni fatta att om ca. 1 månad så är det 1 januari 2011. 2011!!!!!!!
Så himla awesuuuum :'D Längtar som bara den. Ser fram emot att fylla 17, hehe.

Menmen, vi hörs väl senare ikväll.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0