What I'm Going Through Is Hurtful

Idag har jag haft jättemycket problem med min mage. Jag vet inte vad det är med mig.
Jag har sådana kraftfulla värkar i magen typ varje månad, inte bara när mensen är på väg. Det gör så fruktansvärt ont. Det känns som att jag har en jättestor tung sten på vänster sidan i magen.
Jag kan knappt röra mig mig, och idag kan jag inte hosta, skratta eller antränga mig, så jag skippade idrotten idag.
Om ni bara visste hur ont det gör, och jag blir så himla orolig varje gång. Jag tror verkligen att tiden är kommen, då min blïndtarm också har spruckit. Både min ena bror och en av mina systrar har fått operera bort blindtarmen. Ååååhhhhhhhhhh.... :'(

Nåväl.. jag ska försöka koppla bort det och ta något att äta istället, sen ska jag kolla på Vampire Diaries.
Btw, Majah är i Stockholm och ska kolla på Lady Gaga ikväll. Lyckos henne!

Hejsvejs!



Jason Walker - Down    
(Asbra låt som förekommer i TVD)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0