Wazzup

Jag säger som Sebbe... Morrn!

Idag gick jag faktiskt upp ganska tidigt. Redan vid 9 faktiskt, och jag har inte vaknat något inatt.
Just nu sitter morfar i köket och fikar med mamma.
Haha, morfar kommer oftast varje söndag runt 9-10 tiden, och då brukar jag vara vaken.

Vad händer idag då? En tråkig, molnig söndag i maj månad?
Jaa ni.. Jag tänkte ju göra biologiuppgiften som ska vara klar tills imorgon, men jag upptäckte att jag inte har några papper hemma, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Jag får väl chansa lite i mitt skrivande.
Annars ska jag bara ta det lugnt. Kolla mer filmer, haha.
Idag får det kanske bli... Nightmare on Elm Street från 2010.


Men nu ska jag på något sätt komma igång med biologin. Önska mig lycka till.
NEHE, skit i de då.
Hej då.

-So whatcha doin' son?
-Nothin'.. Chillin', killing
-True, true





Kommentarer
Postat av: systerdottern

lycka till! :)

2010-05-09 @ 11:03:23
Postat av: JELENA!!

WAZZ UPPP!!!!! :D hahah

2010-05-09 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0