Proud Mary

Wazzup?!

Kom just hem från Charlottenborgskyrkan.
Barngruppen hade avslutning och de hade en jättemysig musikal, eller vad man ska säga.
Vi sålde faktiskt kladdkaka för ca 600kr. Är inte det ganska nice?
De här pengarna samlar vi alltså in med K.U gruppen som jag valde att gå med i efter att jag tog konfirmationen förra året och det beslutet ångrar jag verkligen inte.

En bild från konfirmationen


Jag tror att jag ska spendera denna kväll med några av mina käraste vänner.
Det kommer förmodligen bjudas på kortspel, kanske någon film, mys och skratt.
Barabababa, I'm lovin' it!


Eftersom jag inte har så mycket mer att skriva så tänkte jag häcka någon annan stans.
Vi hörs.
Adios amigos!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0