Grab Your Louis V's

Hallå där!

Nu var denna skoldag slut och en 5 dagar lång helg kan äntligen börja.
Just idag ska jag inte göra något speciellt. Bara ta det lugnt.
Fast lite senare ska jag baka en kladdkaka och ta med till charlottenborgkyrkan imorgon som vi ska sälja som fika så vi får in lite pengar. Förhoppningsvis är det inte bara jag som gör detta, haha.
Ska vara där klockan 10.30 imorgon, så såpass länge får jag inte sova. Men vi har ju fredag, lördag, söndag och måndag med ;)

Jag vet inte om vi bestämde något, men imorgon kanske jag och några till ska träffas och spela kort eller nått, sitta och snacka, ha trevligt. Låter det inte som att det skulle bli en mysig torsdagkväll isåfall?
Well, at least I think so.


Jag har inga planer alls dessa lediga dagar. Eller på lördag ska min kusin konfirmera sig så då blir det att åka till kyrkan.
Jag har även hört att det blir movie night på söndag. Ytterst trevligt!
Och på måndag ska Majah och jag se årets majpjäs som heter "Albertville". Det ska bli kul att se vad våra kära vänner har arbetat med.
Okej, lite planer hade jag visst.
Men vad ska jag göra på fredag?.. Får väl se om mina tjejer vill hitta på något då!

Nej nu ska jag kolla på Glee.
Tjenixen!

PARTY!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0