Tip Top

Godmorgon!

Haha, klockan är 12.10 nu..

Det blev ingen skola idag heller. Är fortfarande ganska snorig och idag har jag faktiskt ondare i halsen än igår, så mamma tvingade mig att gurgla saltvatten!x( Jag typ dog...
Sist jag hade halsfluss (det har jag dock inte nu) var förra sommaren, och då tvingades jag dricka massa vatten och gurgla varmt vatten med massa salt i.. usch fyfan.. allt vatten och saltvattengurglande fick mig att må så dåligt så jag spydde. Men frisk blev jag iallafall.

Just nu sitter jag och kollar på Lilla Sjöjungfrun Disneychannel.
Serien på tv är inte alls lika bra som filmerna. Men det är endå slut nu.
Snart börjar visst något program om färgglada tåg. Jag tror jag byter kanal, haha.
Jag vill se Musses Klubbhus. Tip Top låten är så bra, haha!
Majah och jag brukar digga till den på morgonkvisten.

Fast näe.. Nu tror jag att jag ska spela lite Sims.
Igår skulle jag ju bygga min lägenhet, men jag upptäckte hur man bygger en källarvåning, haha, så det blev att jag byggde något helt annat. Men huset blev verkligen jättefint!
Idag ska jag dock bygga min lägenhet ;)


See Ya Folks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0