The Making Of..

Hallå, hehe.

Det känns som att det blivit mer inlägg än vanligt idag :o ;)
Men jag känner att jag måste dela med mig av en sak.

Jag skrev i ett inlägg för ganska länge sedan att jag skulle se Muse i Stockholm i sommar. Men sen fick jag veta att hon jag skulle gå med inte kunde, så jag försökte desperat hitta någon annan att gå med. Dock hittade jag ingen.



MEN, nu är det så att jag för någon dag sedan fick reda på att konserten är inställd p.g.a oförutsedda omständigheter, vilket jag tycker är både bra och dåligt.
Bra: för att jag nu slipper må dåligt över att jag inte fick chansen att se det bästa bandet i hela världen live.
Dåligt: för tänk alla dom som redan hade köpt biljetter och verkligen såg fram emot det här, och nu är det bara att skicka tillbaka biljetterna eller vad de nu gör för att få pengarna tillbaka.
Men jag tänker ändå njuta av Muse i sommar, för jag beställde just The Making Of The Resistance, som innehåller deras senaste album The Resistance och en DVD om hur de gjorde albumet.
Faktum är att de gjorde det här albumet helt själva utan någon professionell producent.
Vilka grabbar 

MK Ultra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0