The Beginning Of The Weekend

Hallå där ute!

Jag förstår inte vart solen har tagit vägen? Den var ju framme nyss och sken så pass : (
Nåväl, det regnar iallafall inte. Får hoppas att det fortsätter så.

Det har varit en ganska slapp dag i skolan denna fredag. Väldigt skönt.
Nu börjar helgen och på måndag börjar sista vanliga skolveckan.
Vi har ju faktiskt ingenting kvar att göra så jag fattar inte varför vi ska gå denna onödiga vecka.
Ioförsig så blir vi bjudna på pizza på torsdag? och på fredag är jag ledig för då tar Christoffer studenten.

Det är lite svårt att fatta att jag och många andra går ut 9an om typ en vecka, men det är så jääävla svårt att fatta att Christoffer tar studenten. Att han är helt klar med skolan. It's done, it's over. Mwisho. (slut på swahili)
Nu börjar yrkeslivet för honom, och jag vet att han kommer klara sig fint.

Ikväll blir det film och andra härligheter hemma hos Frans.
Dock vet jag inte vart han bor, hur vi ska ta oss dit, när vi ska vara där och jag har inte full koll på vilka det är som kommer, haha.
Men jag vet att det kommer bli en perfekt start på helgen!

Bara för att...


Maintenant, je vais trouver des informations et puis je vais douche!
Au revoir!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0