The 80's

Nämen hallå!

Den här dagen började helt perfekt med solsken, värme och ett gäng glada 9or på skolan.
Alla hade klätt upp sig inför spexfotot.
Våran klass hade som sagt temat 1950-2010 och jag tyckte det temat var bäst faktiskt ;D
Alla gick in för temat och var så grymt snygga.
Jag hade lite 80-tals stuk sådär. Färgglada leggins, oranget/rött nagellack, benvärmare, sne toffs, lila/blå ögonskugga o.s.v.
Faktiskt så trivdes jag väldigt bra i dessa kläder och funderar på om jag inte borde använda liknande kläder lite då och då, haha.

Såhär såg jag ut. Fast dock glömde jag svettbandet när vi skulle fotas.

Andra bilder från dagen får ni kanske imorgon eller nått.

Varför ska matteläraren på våran skola vara så uppblåst?!
Han är nog den enda läraren i hela Sverige som BARA går efter betyget på nationella.
Om en elev har fått MVG på alla andra prov i matte, men VG på nationella, ja då sänker han betyget..
VAFAN ÄR DET FÖR SÄTT?
Gå och lägg dig ditt jävla mähä..

MEN, people.
Nu är jag bara så himla taggad inför studieresan till Stockholm imorgon. Det ska verkligen bli buskul!
Tänk ca. 6 timmar sammanlagt i en buss med dom bästa tjejerna i världen, och annat härligt folk.
2 Bonaqua päron, ett gäng bullar, godis, massa fjanterier, fjortontusenelva ton skratt och shopping. Kan inte bli mycket bättre.
Stockholm Stockholm Stockholm stad!

Eric Prydz - Call On Me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0