The 14th Night Of May

God kväll!

Ja, nu har även den här dagen nått sitt slut.
Vad har jag gjort idag då?
Jo jag har sovit, kollat på film (mask, som jag verkligen kan rekommendera), kollat säsongsavslutningen av The Vampire Diaries (HERREGUD VILKET SLUT), lite The Big Bang Theory har jag kollat på också. Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Duschat, köpt godis och kollat på Talang, och nu är jag på väg i säng.

Imorgon får jag gå upp ganska tidigt eftersom vi ska på min kusins konfirmation klockan 10.30!
Men efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.
Det blir nog så att jag ringer upp någon/några.
Jag hoppas jag får hem avsnitt 15-22 av Vampire Diaries snart så jag har dom också, yay!
Då kan vi ha TVD maraton någon helg. I am so in love with that show. And I'm so in love with Damon Salvatore. Eller, Ian Somerhalder som han heter egentligen. He's such a fox! Rawr....


And I am also in love with my bed, so now I'm going to sleep.
.. Är det bara jag som tycker att jag skriver ganska ofta på engelska?
Kanske inte så mycket på bloggen, men annars!
Aja. Godnatt folks!

Earth, Wind And Fire - September




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0