Stockholm!

Hejhej!

Idag blir det en väldigt sen och kort uppdatering.
Har varit i Stockholm med alla 9or på skolan idag och vi kom hem för typ 1h sedan.
Det har varit
superawesomemegabra men mina fötter smärtar som fan nu. Vi har gått o gått o gått o gått.. Och nog var det varmt också, herregud..
Men jag ska väl inte klaga på värmen, det är bara bra att solen skiner på oss. Förra sommaren var så tråkig
.
Från Stockholm fick jag med mig 2 linnen, ett par lila leggins, blått nagellack och örhängen.
Eftersom jag inte har någon digitalkamera och det tar så lång tid att överföra bilder från mobilen till datorn, så får ni inte se hur de ser ut förens jag får tag på en digitalkamera, hehe.
Jag orkar inte leta fram någon låt idag heller. Ni kan gott och väl sjunga en själva.
Typ "Who lives in a pineapple under the sea? -Spongebob Squarepants"
Nu ska jag sova. Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0