Sovdag

Idag fick jag sova till 10.30, och det vill jag lova att det var riktigt skönt!
Det är supertråkigt väder ute, och de allra flesta 9or är ute i Varamon, hihi.
Ni kanske också kommer bli snoriga och dana som jag är nu.
Vi kan ju hoppas på att alla lärare blir det iallafall så vi slipper skolan dom sista dagarna.
Det är bara 6 vanliga skoldagar kvar nu, sen går vi ut 9an. Det känns så jävla skönt att högstadieperioden är förbi nu. Jag har tröttnat sååå, för länge sedan!
Äntligen kan man ta en lång paus och börja om på nytt.

Idag fick jag faktiskt hjälpa mamma att hänga tvätt, eftersom hon inte får lyfta båda armarna över huvudet på minst 1 vecka. Så när nästa tvätt är klar ska jag få lägga i tvättmaskinen.
Sanna ska lära sig tvätta, oh yeah!



Nu känner jag mig så himla sugen på att testa lite olika möbleringar i lägenheten, så jag tänkte spela The Sims 3 och fixa och dona lite som jag vill ha den!
DETTA KOMMER BLI SÅ KUL!

Jag älskar verkligen The Sims 3 ♥
Byebye!



Kommentarer
Postat av: systerdottern

Så att du kan tvätta själv i umeå?????

2010-05-26 @ 20:29:32
Postat av: Kristin

haha, tur för dig att jag inte gjorde som jag hade tänkt göra: smsa dig kl 8.30 o fråga om du skulle med till varamon ;D

2010-05-26 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0