Skön Dag!

God eftermiddag!

Det är helt sjukt vad seg den här dagen har varit.
När jag kom hem från skolan var väl klockan typ, 13.45 (eftersom vi inte hade någon biologi), och nu är den 16.00.
Under den tiden har jag varit på stan och köpt kläder, smycken, en ny väska och handlat på Ica.
Värsta skönt ju :D
Och det är ju så himla fint väder med, så den här dagen har varit helt fantastisk!
Bror har köpt en jättefin kostym också. Han ser riktigt farligt snygg ut i den. Är det fel att tycka så om sin bror?

Mycket mer än så hade jag inte att säga.
Nu tänkte jag bara ta det lugnt. Äta prinsesstårta, mmmmm.
Vi hörs, Hejdå!






Kommentarer
Postat av: Anonym

han är jämt farligt snygg....

heheheheh :):)

2010-05-03 @ 20:24:13
URL: http://elinrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0