Sjuk

Jaa.. Det blev som jag trodde att det skulle bli.
Nu sitter jag här hemma och är sjuk. För alla som vill veta så hostar jag massa snor (a)
AJ! Helt plötsligt nu fick jag bara svinont i handleden, AJE, jag kan knappt skriva :o : (

Mamma var tvungen att stanna kvar på sjukhuset över natten så pappa åkte iväg imorse för att hämta henne, men de har fortfarande inte kommit hem.
Jag vill krama om min mammi...

Igår när jag stod i köket och lagade gröt säger pappi:
"Hörredu Sanna, vad är det för mail om några lägenheter här?"
Då visar det sig att jag placerats som nummer 1 på en lägenhet i Umeå!
Det är skitbra ju. Nu behöver jag inte oroa mig för att jag inte ska få tag i någon lägenhet.
Såhär står det i informationen:

"Lägenheten är 25 kvadratmeter stor och har fullt utrustat Marbodalkök med spis, ugn, fläkt, kyl och frys (ej frysfack). Lägenheten är ljust färgsatt och åtkomlig med rullstol. Badrummet är utrustat med dusch. Soprum och tvättstuga finns i intilliggande byggnad. När det gäller TV så ingår basutbudet. Bredband finns och kostar 138 kr i månaden"
Det låter ju inte helt fel iallafall :)

Björkarnas stad


Nu ska jag gå och äta frukost!
Hade bra, toodles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0