Queen Of The Waves

Hallå där!

Jag har just kollat på en film. Men jag kollade inte på The Last Song som jag sa, för det var jättedålig kvalla och filmen laddade hela tiden. Utan jag kollade på Barbie In A Mermaid Tale.
Jag kollade igenom topplistan av filmer från 2010 och den stod med där.
Haha, den var faktiskt bra. När jag var liten drömde jag alltid om att bli en sjöjungfru.
Majah och jag brukade leka sjöjungfru i sjön utanför deras hus. Vi dök mellan stenar och simmade med benen ihop. Ibland prövade vi att använda simfötter men de var så klumpiga.

MAJAH!
I sommar måste vi dyka från flotten och leka sjöjungfru!

Jag ger filmen 5/5. Kolla på den med era småsystrar, den var jättemysig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0