P-P-P-Pokerface-P-P-Pokerface

Gooooooooooooooood morning!

Hur är läget?
Med mig är nästan allt bra. Jag har lite ont i ryggen och nacken bara, men annars så är allt strålande bra!
Har man en Bonaqua Päron nära till hans så är allt till och med lite bättre. Tur att jag har en sådan då!
Gårdagen var hur trevlig som helst och jag längtar redan till nästa ;)

Idag är det lördag vilket betyder poker- och grillkväll i Vadstena!
Dock är det lite såhär igen att jag inte vet när vi ska dit eller vart vi ska, haha.
Kan det vara så att sommarlovet är så pass nära att man inte riktigt bryr sig, för det känns som att man har hur mycket tid som helst?
Så tror nog jag att det är, men jag känner att jag måste börja ha lite mer koll.



Jag har nu bestämt mig för att försöka göra en musikuppgift imorgon så att jag går ut med MVG i musik.
Jag är tydligen värd det, men då måste jag också göra denna bajsuppgift. Som är väldigt krånglig -.-
Men aja!
Nu tänkte jag ta något att äta och sen duscha eller nått.
Hade bra people, KISSES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0