Neutron Star Collision

Hej  på er!

Igår blev det inget inlägg eftersom att jag var i Katrineholm och firade min syster hela dagen och när jag kom hem var klockan mycket och jag var verkligen supertrött.
Jag skulle egentligen åkt till en av mina systrar idag och ätit frukost för hennes ena dotter fyllde 9 år igår, men jag orkade verkligen inte. Nu är jag iallafall någorlunda pigg.

Idag har jag inga planer alls. Tänker bara stanna hemma och ta det lugnt. Kanske kolla på One Tree Hill eller Glee.
För en gång skull gick jag in på http://twilightsweden.se eftersom Kristin hade tipsat mig om ett klipp från filmen Eclipse som har biopremiär den 30 juni. Ett lite roligt klipp faktiskt där Edward hotar Jacob och Charlie kommer ut och frågar "What's going on?" och Jacob svarar "I kissed Bella". Hehe ♥

MEN. När jag var inne på sidan hittade jag även en ny musikvideo med Muse!!!!!!!
OCH musikvideon innehöll även massa klipp från Eclipse.
SÅ JÄVLA AWESOME.
Här är den:

BRA VA ?!?!?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0