Me And My Guitar

Nu har hela familjen suttit och kollat på Wallander - Arvet. Wallander filmerna är ändå ganska läskiga tycker jag. Det finns ju tillfällen då man slänger händerna framför ansiktet för att sedan försiktigt kika mellan fingrarna.
När jag tänker på det, skulle det vara ganska häftigt att bli polis. Men jag vill ju så gärna bli läkare!
Dock är det så himla svårt att bli det.
Vi får väl se vad som händer efter gymnasiet.



Imorgon är det Måndag och skola.
Måndagar består av långa och tråkiga lektioner. Har man bara kommit förbi måndagen så går veckan ganska snabbt.
Veckan som börjar imorgon kommer vi bara gå måndag, tisdag och onsdag och sen blir det en 5 dagar lång helg.
Då ska jag försöka njuta så mycket som möjligt av den lediga tiden.

Nu är jag faktiskt riktigt trött så jag ska borsta tänderna och lägga mig och sova.
Hoppas jag drömmer något inatt. Något roligt eller nått romantiskt.
Tänk vad tråkigt det vore om vi inte kunde drömma?
Jag tycker synd om Edward och de andra vampyrerna som inte kan det.

Godnatt, sov gott!

Den här låten kommer representera Belgien i Eurovision Song Contest.
Jag tycker den är helt underbar och hoppas den kommer långt.
Låten heter Me And My Guitar och framförs av Tom Dice.





Kommentarer
Postat av: JelenaLucijaMilicevic

Den låten är så bra! :)

2010-05-10 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0