It's Funny Right?

Im so sorry!
Internet ville bara inte funka igår. Åtminstonde inte blogg.se.
Arrgh...
Men jag hade endå inte så mycket att säga igår. Fast idag har jag lite att säga!

Igår hade jag en kort/filmkväll med ett gäng underbara människor.
Vi spelade kort (lite korttrick slängdes in också!), pratade och kollade på gamla videos i väntan på att TVn skulle bli ledig så att vi kunde kolla på film.
Vi kollade på Amusement. Hela filmen denna gång, haha.


Jag tror aldrig att jag har haft så kul när jag har kollat på en skräckfilm.
Med inga namn nämnda så säger jag att 3st satt och kramade om kuddar, och 1 av dom var en kille, haha!
Det bjöds på himla mycket skratt igår och det var verkligen jättekul att ni kunde komma.
Men, detta ska väl göras om eller?;D *absolut*

Majah sov hos mig inatt, åh hon snarkar såååååååå högt *joke*
Men nu ska iallafall vi busa vidare.
Hade gött, Hej då!





Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-05-17 @ 11:11:13
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha ja ska se den filmen ikväll ^^,

2010-05-17 @ 11:13:16
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Sigrid

jag har sett hela amusement nu (A)

2010-05-17 @ 21:27:30
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0