I Gotta Feeling, That Tonight's Gonna Be A Good Night

Nu har jag nog piggnat till lite iallafall, så nu tänkte jag berätta lite om gårdagen.

Först anlände vi till sporthallen där vi fick strosa omkring i flera timmar innan tävlingen började (så långtråkigt) så vi spelade bowling och bara tog det lugnt innan dess.
En annan sak vi gjorde, eller iallafall jag och Cassi gjorde, var att vi testade någon slags gladiator grej med bungyjump rep.
Då skulle man alltså ta så mycket sats man bara kunde och springa fram och fästa en kudde så långt fram som möjligt.
Det värsta var ju att jag redan efter första ronden flög bakåt så in i helvete fort och landade på min arm, och gjorde himla ont kan jag säga. Ajaj, men jag fortsatte ändå och nog kunde jag dansa sen ;D

Sen började tävlingen och vi var 3e bidraget ut av 8.
Maya&Co. gick ut som bidrag nummer 7, och de vann!!!! Och det förtjänade dom. De var så jävla bra!
Vi kom på 6e plats tror jag. Haha.

Efter Rocka Fett åkte vi hem till mig och tvättade bort smink och grejer. Eller ja alla utom Kristin gjorde det.
Sen fick vi sms av Frans som frågade om vi ville hitta på något, och det ville vi så de kom hem till mig.
Vi var redan 7st hemma hos mig, och dom var 7st, så sammanlagt var vi 14st som trängdes i mitt rum. Haha.
Inte för att vi gjorde något speciellt, men trevligt var det :D Socialt folk (Y)
Maya, Frida och Lovisa tog taxi hem sen :o värsta coolt att åka taxi ju.

Till sist var vi 11st kvar, och det var vi fram till 02.00 ungefär, då drog alla utom Majah som sov här.
Majah och jag somnade väl runt 3 tiden, och då var det slut för kvällen.

Mycket trevlig Valborg. Tack alla som bidrog en helt underbar kväll!



Haha, här sitter vi och spelar The Grudge spelet...






Kommentarer
Postat av: Sigrid

Sjukt jävla trevligt var det :D<3

2010-05-01 @ 20:35:26
URL: http://siigrids.blogg.se/
Postat av: Jelena

Hahah fan va kul vi hade :)

Fotograf: Jelena Milicevic

2010-05-01 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0