F....U

God kväll.

Idag har det verkligen inte hänt mycket här hemma.
Har kollat på massa animerade barnfilmer, haha.
Men jag har inte bara kollat på animerade filmer, utan jag kollade på en film som Sigrid tipsade mig om igår tror jag.
Filmen heter Fired Up och kom ut 2009. Den var helt makalöst bra rakt igenom. Så himla rolig
.

Etta på min filmlista ligger The Benchwarmers. Men det är väl inte helt omöjligt att klämma in en till film på delad första plats? 

Imorgon skulle jag egentligen åkt och spelat minigolf med K.U men jag har fortfarande så himla ont i magen, så det blir nog att ta en panodil innan jag lägger mig och stannar hemma och pluggar imorgon... yay.
Är det dåligt väder så antar jag att jag inte lider så mycket av det.

Kan inte någon vara så snäll och gå på MUSE med mig i sommar?
Jag skulle egentligen gått med Sigrid, men hon kan inte.
Snälla, jag lider verkligen! I have to see them or I will have myself killed.. :'(







Kommentarer
Postat av: Sigrid

FIRED UP FIRED UP, min absoluta favoritfilm :D:D:D:D<3



Gå på Muse med Sanna då!!??

2010-05-09 @ 11:14:02
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0