Desperata Hemmafruar

Alltså..
Idag hade vi ju nationella i biologi. Det var verkligen skitsvårt. Jag kommer säkert få IG, och det känns ju inte helt okej.

Prov, boule (haha) och kort är det enda jag har gjort i skolan idag ;o
Vi hade ingen matte tydligen, för Oskar dök inte upp på lektionen, så alla gick hem x)
Så himla slapp dag endå..

Jag har precis gjort en uppgift till slöjden.
Man skulle göra 4 olika designer av ett klädesplagg. Det var faktiskt ganska kul.
Nu är det bara den "stora" slöjduppgiften kvar, och sen är jag klar. Skönt!

Idag på lunchen satt vi och snackade lite om Desperate Housewives och jag känner att det var länge sedan jag såg på det, så jag tror jag ska göra det nu. Jag ligger ganska mycket efter ;)
Det känns som att jag inte riktigt kan bestämma mig för vilken serie jag ska följa, men det är inte så lätt när det finns så många bra serier ;o



Men som sagt. Nu till de desperata hemmafruarna.
BYE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0