Dear John

Bwaaaaaah!
Om inte magvärken försvinner snart vet jag inte vad jag ska göra.
Det är 5e dagen i rad nu.. kuk...

Ja, jag har ingenting intressant att säga om skolan. Förutom att det inte är många dagar kvar.
Och imorgon är sista dagen innan vi har en 5 dagar lång helg. Det sitter inte helt fel.
Sedan jag kom hem från skolan har jag bara lyssnat på massa musik, fyllt på mp3n och haft ont i magen.
Förhoppningsvis så försvinner magvärken till imorgon, annars jävlar
.

Bara för att jag är riktigt uttråkad nu, så tänker jag kolla på en film.
Denna gång blir det Dear John. Den ska tydligen vara bra.
Dessutom är supersnyggingen Channing Tatum med i den. *drool*


Btw
, i morse var jag på värsta partyhumöret. Det var awesome.
Igår var jag inne på Sigrids blogg och lyssnade på olika låtar hon hade lagt upp.
Bl.a lade hon upp en låt från serien "Glee" och det är en låt som jag djupt älskar.
Jag sökte på Glee på spotify och såg att de hade väldigt många andra bra låtar med i serien så jag tror jag ska börja kolla på den, någon gång.
Låten som Sigrid lade upp igår framförs egentligen av Journey ♥
Här är Glee's version:

Glee Cast - Don't Stop Believin'

Not that bad, right?


Kommentarer
Postat av: Sigrid

asbra är det :D <3

2010-05-11 @ 20:03:20
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0