Can't Be Tamed

Inatt vaknade jag 2 gånger av att jag hade så ont i magen, och jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna somna om.
Första gången vaknade jag vid 02.30 och andra gången vid 04.20.
Vid 8 gick jag upp på toa sen somnade jag om och gick inte upp förens 11.30 då bror kom och väckte mig -.-
Han och Louise satt och kollade på Hannah Montana: The Movie så jag joinade dom. Den filmen är faktiskt ganska bra. 
När jag satt och kollade på den filmen blev jag lite sugen på att kolla på Miley Cyrus nya film, The Last Song.
Jag tror jag ska kolla på den efter att jag ätit lite.
Har ni förresten sett hennes nya musikvideo? Herregud.. So not Miley Cyrus.

Eftersom jag fortfarande har rätt så ont i magen ska jag bara försöka kolla på så många filmer som möjligt idag.
Jag älskar film!
När väl skolan börjar igen hinner man ju typ inte kolla på film så man måste passa på!
Men nästa vecka går vi ju bara i skolan måndag-onsdag. För på torsdag är det Kristihimmelfärdsdag och på fredag vet jag inte, vi är bara lediga. Sen är det helg och på måndagen är vi också lediga. Så himla skönt!

Nu ska jag värma lite mat.
Heeeeeeeeeeeeejdååååå!

Detta är bara weird.. Kläderna är något som Lady Gaga skulle bära..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0