Bonaqua

För ganska längesedan skrev jag på facebook att jag skulle ladda upp en bild på hur många bonaqua flaskor jag har.
Jag har nämligen blivit ganska så beroende av bonaqua päron speciellt och samlar på flaskorna.
Jag har faktiskt ingen aning om varför jag samlar på dom, men jag tycker dom är ganska söta!
Idag samlade jag ihop alla flaskor och tog kort på dom så här under ser ni 2 bilder.
En bild tagen framifrån och en överifrån.
Sammanlagt har jag 40 stycken flaskor varav 31 av dom är bonaqua päron.

Sånna här flaskor trillar in i mitt hus lite då och då så de blir ju bara fler och fler.
Men någon dag kommer jag iallafall bli minst 40kr rikare i plånboken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0