Board Game Night

Hallå!

Idag är Sanna jätteglad. Hon har varit på stan och shoppat fina saker. Det gör en alltid på bättre humör.
PLUS att hon ska hem till Majah sen och äta mat, busa och spela New Moon spelet (!) med sina vänner.
Kristin köpte spelet i Stockholm igår, och hon sprang som en tok för att hon skulle hinna, hehe.



Alltså, luften ute är verkligen så himla kvav nu. Det är ingen skillnad alls på inne- och utetemperaturen.
Det fläktar knappt något heller. Jag höll på att dö när jag gick hem från stan, så jag stannade till hemma hos min syster och fikade med hennes son och hans farmor och farfar.
Jag har liksom passat på att köpa ganska mycket kläder m.m nu innan jag flyttar, för sen kommer pengarna gå åt till mat! Så idag köpte jag ett par blå leggins, gråa shorts, en turkos tröja, armband och rosa och lila nagellack.
MEN, jag köpte även Veet så snart blir det att testa vaxa benen..... omfg....
Nu ska jag ringa pappa, och sen åka till Majah!
Prehedibidabado!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0