Cash or Credit?

S.O.S!
Hur ska jag klara det här?!
Imorgon har vi nationella i biologi och vi har ingen jävla aning om vad som kan vara bra att kunna!
Man kan ju inte läsa igenom hela biologiboken.. Och hur fan ska vi kunna göra labbrapport, när vi aldrig har fått göra någon ordentlig labb?!
Imorgon ska jag även ha andra delen av bild provet. Ska göra en bildanalys och sen jämnföra den med en annan bild.. oh my lord.

Anyways..
Nu när jag kommit hem från skolan tänkte jag bara ta det lugnt.
Jag har för mig att jag hörde någon prata om havregrynsgröt i skolan, och jag blev bara så himla sugen på det just nu, så jag tror jag ska käka ett litet nyttigt mellanmål.

Senare ikväll ska jag hem till Robin. (Nu är det lite väl länge sedan vi träffades sist!)
Jag tror vi ska grilla någonstans på väster, eller i varamon.
Hoppas inte att det regnar bara. Det gjorde det nyss, och det ser ju inte ut som att det kommer klarna upp precis..

Nu ska jag gå och få min gröt gjord!
Vi ses, hejhej!





Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men sanna, jag tycker du ska ta och göra lite kåtgröt som en gjorde på svenska hollywood fruar igår den verkar ju bra istället, den skulle passa dig alldeles utmärkt!

2010-05-04 @ 21:28:17
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0