Avstånd Till Skolan

Jag var just ute på google earth och kollade vart lägenheten jag ska bo i ligger, och faktum är att det inte alls ligger långt från skolan. Kanonbra ju!
Jag kan hoppa på cykeln 5 minuter innan skolan börjar om jag vill, det ligger så nära och bra!
Jag är inte 100% säker på att det jag ringat in med svart är skolan, men det är antingen den byggnaden eller byggnaden bredvid, haha.
Det jag ringat in med rött är iallafall huset med lägenheten, och så är det nån tvättstuga utanför där.
+ att jag har gångavstånd till Ica Supermarket ;D
Och jag tror att alla som går på Minerva får ett gratis gymkort så man kan träna på IKSU som ligger typ mittemot skolan!

google earth äger..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0