24 Maj 2010

Måndag idag då.
Tråkig, lång måndag. JAG VILL HA FREDAG OCH HELG! Men mest vill jag ha sommarlov och värme.
Jag hatar verkligen måndagar. Så fruktansvärt tråkiga.
Men dock hände det en lite kul grej i skolan idag. Vi blev utslängda från våran biologi lektion.
Haha, hon är lite speciell. Men det är vi också (a)


Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från linköping eller norrköping, var det nu var.
Hon har nämligen, för er som inte vet, opererat sig för bröstcancer idag.
Jag har vetat om att hon har det ganska länge nu, men jag har inte nämnt något om det i bloggen.
Det har varit ganska jobbigt. Men nu hoppas vi att allt blir bra!


Jag tror faktiskt jag håller på att bli sjuk!
Sedan igår kväll har jag haft en fruktansvärt irriterande rethosta, ont i huvudet och varit lite täppt i näsan.
Hoppas inte att det är något som håller i sig. Vi ska ju till Varamon på onsdag och så blir det roligheter i helgen!
Somebody call a doctor!

Nu ska jag nog göra iordning lite gröt till mig själv.
Hade gött. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0