18 Maj 2010

Goddagens!

Kan någon svara på mig fråga:
Varför har man sjuttioniotusen prov de sista 4 veckorna i skolan?
Bara idag hade vi ett SO-prov om Riksdagen (fast det var inte så svårt som jag trodde), nationella i biologi del B och ett idrottsprov om kondition.
Jag som inte hade något häfte om idrottsprovet hemma failade ju då ganska brutalt. När jag var klar med provet lämnade jag in det och sprang därifrån så han inte skulle prata med mig, haha.

Den 18 Maj 1992 föddes en pojke vars namn blev Sebastian.
Denne Sebastian hade ett väldigt grått och tråkigt liv i 17 år, för straxt efter sin 17-års dag träffade han mig!
Då blev hans liv mycket roligare och ljusare.
Nejmen..
Sebastian är en jättehärlig vän till mig som firar en väldigt speciell dag idag.
Han fyller nämligen 18 år!
Jag ville bara säga: Grattis på födelsedagen, du är bäst, ha' en bra dag och njut av livet, för det börjar nu.
PUSS&KRAM.

Imorgon kommer det vara en ganska slapp dag i skolan.
Det börjar med att vi har so, fast då ska vi prata om studieresan som vi ska göra på torsdag. Vi ska åka till huvudstaden!
Efter so:n ska vi ta spexfoto. Våran klass ska ha temat 1950-2010, och jag, Jelena och Andrea ska representera 80-talet, Yeah!
Sen är det bara 2 lektioner kvar eller nått. Slutar 13.45 så. GÖTT SÄGER JAG!



Snart ska jag och Majsan bajsan åka till teatern och se om de har några kläder vi kan låna till fotot imorgon.
Toodles!

Ett exempel på ett band som bilades på 80-talet: Modern Talking




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0