Ice Cream

Jag har fått höra några gånger att jag borde skriva fler inlägg per dag, så jag får väl försöka börja med det.
Men jag tycker det är svårt för det är inte alltid man har något att skriva och då är det bättre att låta bli, eller? annars blir det ju värsta tråkiga inlägget.


Well well. Mamma och jag kom precis hem från kiosken. Vi blev så himla sugna på mjukglass.
Jag är en sån som äter glass året om. Även på dom kallaste vinterdagarna. Fast då äter jag oftast piggelin eller eller någon annan isglass.
Men just mjukglass är den sort som aldrig smakar lika bra som den gör på sommaren.



Jag satt på balkongen och solade förut. Jisses så varmt det kan bli där. Och sådana här dagar är det nästan alltid precis vindstilla.
Det gäller att ha en flaska vatten bredvid sig så man inte torkar ut. Fast det tog ju ett tag för mig att förstå det, haha.
Jag börjar faktiskt få ganska mycket färg nu lagom till avslutningen. Ska det bli underbart skönt eller helt fantastiskt skönt med sommarlov?
Jag säger helt jävla amazing fantastiskt underbart skönt!

Kristin ville ha en låt

På onsdag, dagen efter avslutningen kanske jag, mamma och pappa åker till Umeå för att kolla på lägenheten, men det är inget som är bestämt ännu.
Hoppas den är riktigt nice ;)

Nä hörrni, nu har ni fått ett ganska okej inlägg eller?
Så nu ska jag ut och sola en stund och om bara molnen håller sig borta som dom gjort hittills så ska jag tamig fan bada!

Hejdå!

Haha Maja och jag i torsdags.






Kommentarer
Postat av: systerdottern

coolingar

2010-06-07 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0