What A Beautiful Day

"God morgon".

Har just ätit "frukost" som bestod av spagetti och köttfärssås.
Jag sov visst lite länge idag. Trots att jag satte klockan på 10.15 (ja, jag vill helst inte sova bort sommarlovsdagarna) så vaknade jag 12!
Jag fick typ panik, men det var så jävla skönt att sova länge : (

Iallafall..
Igår käkade vi ju glass i hamnen vilket var supergott och trevligt.
Men eftersom att varken jag eller Cassandra hade ätit någonting på hela dagen så drog vi till Mc Donalds direkt efter, haha.

Senare på kvällen drog jag hem till Frans och kollade på världens sämsta "skräckfilm" (The Thir13een Ghosts). Haha fyfan alltså.. Min bror tipsade om den och sa att det var en av dom läskigaste filmerna han sett? Haha, antingen är han värsta chicken (I believe so) eller så ville han bara jävlas..
Jag tror aldrig jag sett en sämre film.


Ännu senare på kvällen drog vi hem till Kristin och kollade på TV.
Eller, jag och Frans satt och kollade på tv och emellanåt på Kristin, Cassi, Majah och Elin som kollade på kläder, haha.

S-h-o-p-p-a-h-o-l-i-c-s

*Jag försökte lägga upp en bild här men det gick inte : (*



Well well..
Nu ska jag duscha. HEJDÅ.



*Men jag kunde lägga upp denna?*

Kommentarer
Postat av: Mattiasdaniella

I really enjoyed my visit. A great site

2011-03-24 @ 12:02:35
URL: http://mattiasdaniella.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0