We'll Dance Around All Night

Tjena!

Jag är just hemkommen från Majah.
Det är riktigt långt och jobbigt att cykla från henne vill jag lova.
Och igår var vi ju i Jerusalem som ligger lite längre bort. Så dit var vi ju tvungna att komma på nått sätt, så jag och Kristin cyklade först till Majah och sen cyklade vi 3 till Jerusalem.
När vi skulle därifrån skjutsade jag Cassandra hela vägen till godishuset.
Sen cyklade vi till stan och därifrån skjutsade jag Cassandra halvvägs till Majah, där Cassandra bytte med Majah så jag skjutsade Majah istället.
Mina ben var ganska bedövade på kvällen : (
Hoppas allt detta cyklande ger resultat nånstans (!)



Idag börjar väl vätternrundan eller? Så det lär vara rätt så mycket folk på stan.
Jag och Kristin tänkte dra dit, men jag ska duscha först (Shit, nu regnar det ute) : (
Tur att man åker buss gratis idag och imorgon då ;D

Ahhmeeen, nu pyser jag.
:*




Kommentarer
Postat av: xiu

snygg hjälm xD

2010-06-18 @ 13:05:24
URL: http://xiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0