2 Dagar Kvar Till Lov!

Jaaaaa, vem vill inte börja dagen 13.30 med makaroner och falukorv till frukost?
Kan ju inte bli lyxigare ;)
Dock har jag dåligt samvete för att jag har missat flera timmar i solen.

Igår var jag lite smått uttråkad så jag fick för mig att jag skulle sätta upp poolen helt själv.
Och nog klarade jag det! Men satan så svett jag blev och jag brände mig lite här och där.
Det tog ca. 50minuter att sätta upp en 4x4 meter stor pool. Inte så katigt men det var jobbigt för spinkiga mig.
Men tiden gick ändå ganska fort för jag lyssnade på awesome musik.



Just nu funderar jag på ifall jag vågar ta ett dopp idag.
Poolen har just blivit fylld med vatten, men det är ju så kallt.
Men om man är ute i solen typ hela dagen blir man väl så illa tvungen ;)
Får se hur det blir med det..
Idag måste jag iallafall testa mina avslutningsmiddagskläder och hur jag ska fixa iordning håret :o Jag får fan panik för jag har ingen aning om hur det ska se ut.

Nåväl, jag tänkte lägga ut lite fler bilder på Majah och mig från i onsdags.
Enjoy.

Hahaha
HAHAHA
Så himla härlig bild, tycker ni inte?
Den här då, haha värsta drama bilden




Kommentarer
Postat av: Kristin

ingen låt? :(

2010-06-06 @ 16:33:53
Postat av: Majah

Asså jag gillar alla paparatzi bilder på mig, not

2010-06-06 @ 17:41:22
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0