Brick By Boring Brick

God morgon!

Jag var så himla slö imorse så mamma och pappa åkte till Haparanda utan mig, hehe.
Så nu sitter jag själv i Karungi och funderar på om jag kanske borde äta frukost?
Kanske lite vaniljyoghurt med marshmallows, mmm. Eller kanske havregrynsgröt.
Men jag är så slö så jag orkar väl inte göra något, haha.
Vi ska ändå grilla i kåtan sen ;D

Dessa otäcka varelser som kallas för spindlar bara slutar inte förfölja mig.
Det var en i handfatet i morse. Jag hamnade i chocktillstånd en stund tror jag, haha, sen mosade jag den. HAHA. Dumma äckel : (

Varför håller Facebook på och strular som ett as? Jag kan inte göra någonting.
Jennie pennie fyller 16 år idag, och jag kunde inte ens kommentera grattis :(
Men.. GRATTIS SÖTNOS!<3

Ähh, nu ska jag spela Sims 3.
Later!

Grym låt!


Kommentarer
Postat av: SuePhaan♥/Suz

håller med , låten är grym ;D <3

2010-06-13 @ 22:46:53
URL: http://emgaisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0