Sunny Day

Hejsan hoppsan!

Anledningen till att jag inte har bloggat på hela dagen är för att jag drog hem till Majah nästan direkt efter skolan.
Och gissa vad vi har gjort då ?
Det har varit så himla varmt ute idag, så i skolan bestämde vi oss för att vi skulle sola hemma hos henne. Så det är vad vi har gjort.
MEN, inte nog med det. Vi badade i Vättern också, 2 gånger (!)
Jag tror det var 11/12 grader i vattnet, haha. Dock var det asskönt när man kom upp från vattnet.
Sen har vi tagit så himla många fina, roliga, glada, somriga bilder på oss. Men dom får ni se senare ikväll eftersom jag inte har bilderna på min dator just nu. Så var beredda på en bildbomb.



Och gissa vilka som har sovmorgon till 11 imorgon då? Och vilka som ska hem till skolans bästa lärare och käka pizza? Och vilka som ska steka i solen efteråt?
JO, det är jag och mina brudar!
Så jävla värt!

Nu ska jag underhålla mig själv med Glee.
Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0