Summerland

Woho, jag tänkte att jag kanske skulle få sova lite längre idag, men icket.

Det var så kul.. 
Jag låg i sängen och sov igår, och så hör jag hur någon säger mitt namn. Så jag öppnar ögonen och ser som en skugga till vänster om mig. Då står Christoffer där, vid mitt fönster och ba:
"Haha, Sanna kom och kolla!"
Jag gick upp ur sängen och tänkte "Vad NU?"
Så kollar jag ut genom fönstret, men såg ingenting först.. sen ser jag någon i trädgården.
Hahah, då går pappa omkring där, 02.30 på natten, och plockar trädgårdssniglar xD
Åh jisses.. vilken dåre^^

Nu tänkte jag fortsätta kolla på tv.
Jag zippar lite mellan summerland och det kungliga bröllpet, eller nått sånt.
SEE YA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0