Sovmorgon

Jag älskar tisdagar för då har vi sovmorgon och jag brukar ha värsta festen med mig själv på morgonen + att vi endast har 4 lektioner. Men idag ska vi bara ha 3 eftersom att vi inte gör någonting alls på matten för alla har lämnat in böckerna. Så det blir väl att sitta och lyssna på The Big Bang Theory låten ;)
Dock har vi coopers idag tror jag. Jag kommer dö.

Idag hoppas jag att The Making Of The Resistance landar i min lilla brevlåda. Det skulle göra mig väldigt glad. Då kommer alla mina dåliga dagar kunna bright:as upp en aning :'D

MEN. Nu ska jag till skolan serrni. Börjar 10.05 så det är lika bra att börja dra mig.
Den här låten har spelats ganska många gånger på min dator denna morgon:

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0