Sommardag

Tjena tjena!

Idag fick klassen åka hem till Camilla och äta pizza, kela med katter med stora ögon, sola och bada i kanalen!
Det var så himla skönt i vattnet. Verkligen mycket skönare och varmare än det var i Vättern igår, haha.
Jag tror jag, Kristin, Majah (som halkade i), Axelle och Josefina var de enda som badade. Men Felicia K blev puttad ner i kanalen av Goran och Kristian, och Nadja fick en hink med kallt vatten kastad på sig. Vilken dag ;D

Nu sitter jag i vardagsrummet och typ dör. Det är så jäkla varmt och jag önskar verkligen att poolen var framme.
Dock åker den upp idag, så i helgen kan man bada!
Så vill ni bada är det bara att ringa ;D


Nu ska jag och Thilde spela kort, sådeså.
Höres, hej då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0