Smörgåstårta I Haparanda

Hallå där!
(Jag överlevde skräckfilmen, och den var icke en besvikelse!)

Nu blev det en sån här sen uppdatering. Och störst troligast den enda för idag.
Jag gick och lade mig så sent igår så det blev att jag sov länge idag, och när jag väl hade klivit upp skulle vi till farmor Kerttu i Haparanda för att äta smörgåstårta. Sen ville hon bjuda på plättar också, så vi var ganska mätta när vi åkte därifrån.

Innan vi åkte tillbaka till Karungi stannade vi till på Maxi och köpte färdgodis och bonaqua päron till imorgon.
Jag tror vi åker vid ca. 07.30 eller nått så vi är väl hemma vid midnatt kanske.

, eftersom vi ska åka imorgon blir det att säga hej då till våra vänner ikväll.
Men förhoppningsvis dröjer det inte länge innan vi träffas igen. Bara både jag och Johanna kommer in i Umeå så kommer vi träffas i början på Augusti igen och kommer att kunna träffas jätteofta därefter!

Nu ska jag låta min mage vila.
Jag är både övermätt och har mensvärk : (

Ses i Motala, Herrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0