Skolan

Hähää, sitter i datasalen just nu och "har franska" och lyssnar på musik.
Men det händer ingenting. Alla (5st) sitter utspridda i hela salen vid varsin dator och är inne på facebook o.s.v.
Värsta slappt ;D


Kände för att slänga in en till bild på Sheldon Cooper



Usch. Jag ser verkligen inte fram emot coopers sen.
Hoppas man slipper. Jag är så trött på det.
Efter skolan sen så kommer jag nog inte blogga något, utan jag väntar till ikväll.
För när jag kommer hem ska jag kolla på Glee med mamma och ifall jag har fått hem min Muse skiva ska jag kolla på DVD:n The Making Of The Resistance!


Imorgon är sista vanliga skoldagen, och den blir riktigt slapp. VÄRT.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och ta det lugnt.
Hejpaaa!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

vilket avsnitt av glee är du på?:D

2010-06-01 @ 14:47:44
URL: http://siigrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0