Sitter I Bilen

Halloj!
En liten snabb uppdatering nu bara
.

- Gårdagen hemma hos Majah var superkul.
Vi grillade, var ute, sjöng, dansade, tog hand om en "bebis" och snackade gojja!
Vi var 4 övertrötta personer som sov hemma hos Majah och vi kom i säng någon gång mellan 00.30-01.00, men vi somnade väl inte förens 02.00 eller nått.

- Jag gick upp klockan 07.00 då pappa hämtade mig hos Majah så jag skulle hinna åka hem en snabbis och hämta mina grejer och äta frukost.
NU är vi på väg till Umeå för att kolla på lägenheten. Klockan är 12.22 och vi är Söderhamn.
Klockan 18.00 ikväll kommer vi få se lägenheten. Efter det ska vi fortsätta norrut till Karungi och stannar till på söndag.
Jag har inte mycket batteri på datorn + att jag redan nu är skittrött för jag har inte kunnat sova så mycket så detta blir mitt enda inlägg idag.
Nå, ni har iallafall koll på vad jag ska göra.
Ni kan alltid nå mig på mobilen om det är något :)



Nu ska jag lyssna på musik och försöka sova lite.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

de va kul igår :D:D heheh

ni är bäst<3

2010-06-09 @ 22:29:50
URL: http://elinrebeckaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0